Billboards hjälper företag att öka synligheten med utomhusreklam på digitala skärmar.
KÄRNVÄRDEN
Vår verksamhet står stadigt på tre grundpelare: Hjärta, driv och fira. Dessa kärnvärden formar vår identitet som ett företag som vågar utmana normerna inom utomhusreklam.
HJÄRTA
Vi ska alltid låta hjärtat leda vägen i allt vi gör, från att ge kärlek till kollegor och kunder till att vårda oss själva. Vi tror på ett ledarskap där hjärtat är i centrum, för det är hjärtat som är det viktigaste i vår verksamhet. Det är hjärtat som ger oss styrkan att flytta berg och lyckas med vår vision.
DRIV
Vi är drivna och hungriga efter utveckling. Vi lever efter mottot ”the game is on”. Varje dag är som en ny match, en ny final som vi ska vinna. Med outtröttligt driv och en vinnarinstinkt strävar vi mot framgång. Att vara en del av Billboards team innebär att man är en vinnarskalle som aldrig ger upp.
FIRA
Vi sätter mål tillsammans och firar tillsammans. Vi ska fira ofta och sätta små mål så att vi får många tillfällen att fira. Små vinster leder till stora framgångar, och stora segrar gör det omöjliga möjligt. När vi uppnår det omöjliga ska vi fira på ett sätt som ingen tidigare har gjort. Det kommer att bli legendariskt.
VISION
VÅR VISION ÄR ATT SKAPA ETT GLOBALT NÄTVERK AV DIGITALA BILLBOARDS SOM DRIVS AV GRÖN ENERGI.
MÅL
Äga en digital billboard på Times Square i New York City.
Beat last year. Slå alla nyckeltal från föregående år.
Resultattillväxt om 15 procent per år.
THE GAME IS ON
BILLBOARDS
ANNONSERA PÅ VÅRA DIGITALA SKÄRMAR
Redo att skapa lönsamma ögonblick med Billboards? Boka din demo idag.